هیتر تابشی

Wiki Article

مجموعه نیکان پارسه با ارائه خدمات پس از فروش ویژه توانسته است نظر مشتریان را جلب کرده و به نامی معتبر در زمینه عرضه انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تبدیل شود.

۲. راحتی در حمل و نقل: هیتر های تابشی به راحتی قابل حمل و نقل است و دردسری بابت جابجایی آن وجود ندارد.

در سرویس وبلاگ گرمـاسرمـا سازه با جزئیات، ویژگی‌ها و اطلاعات محصولات گرمایش تابشی و انواع کولر صنعتی و سیستم‌های سرمایشی آشنا خواهیم شد.

تابش حاوی امواج الکترومغناطیسی با طول موج‌های مختلف است که با تغییر دمای منبع حرارتی، انرژی و فرکانس آن‌ها نیز تغییر می‌کند.

نکته مهم در انتقال حرارت تابشی آن است که این امواج جذب هوا نشده و تنها پس از برخورد با اجسام انرژی خود را آزاد مینمایند. از اینرو اتلاف حرارتی در بخاری تابشی برقی بسیار پایین بوده و با مصرف انرژی پایین، گرمایشی مطلوب و یکنواخت را تامین مینماید.

دلایل خرابی موتور کولر آبی کولر صنعتی قابل حمل بخاری تابشی و خرید آن مزایای کولر آبی در انبار صنعتی سیستم گرمایش از سقف

گرماتاب گرما تاب گرما نوین تنها گرماتاب بدون آلایندگی در ایران است خرید گرماتاب که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش طلایی می‌باشد.

این رویکرد امکان واکنش به سریعترین تغییرات و بهینه‌سازی‌های لازم را فراهم می‌کند.

پروژه های تکمیل شده سیستم گرماتاب مجموعه نیکان پارسه گلزار ارائه کننده انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی با کیفیت است. نیکان پارسه در در زمینه عرضه، نصب گرماتاب، پروژه‌های زیادی را به انجام رسانده است.

تفاوت سیستم گرمایش مرکزی و گرمایش تابشی گرماتاب در چیست؟ همانطور که در بخش مزایای گرماتاب ذکر کردیم، یکی از مزایای سیستم‌های گرمایش تابشی عدم نیاز به سیستم گرمایش مرکزی یا موتورخانه است.

با استفاده از سیستم گرماتاب می‌توان در فصول سرد سال فضاها را به طور موثر و اقتصادی گرم نگه داشت و راحتی و آسایش را برای ساکنان و کاربران فراهم کرد.

رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از گرماتاب‌ها مانند هر دستگاه فنی و صنعتی دیگری، از الزاماتی است که باید بطور جدی مدنظر قرار داده شود. با رعایت نکات ایمنی و فنی علاوه‌بر جلوگیری از بروز حوادث و به بار آمدن خسارات مالی و جانی، با نگهداری درست از گرماتاب، هم دوام و طول عمر دستگاه افزایش می‌یابد و هم راندمان تولید گرمای بالاتری خواهد داشت.

خبرگزاری خبربان: راهکارهای حرارتی هوشمند برای کارخانه‌ها، سوله‌های صنعتی و دستگاه‌های خشک کن سنگ

گارانتی و خدمات: داشتن یک گارانتی معتبر شرکتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت، از جمله نکاتی است که باید هنگام خرید محصول به آن توجه کرد.

Report this wiki page